לימוד שחייה

שיעורי השחייה מתקיימים במסגרת מפגש פרטני של 30-45 דק', במפגש שבועי או דו שבועי לפי הצורך. צוות המדריכים שלנו מוסמך ומנוסה בלימוד שחייה לכל גיל. תכנית האימון המקצועית, סגנון השחייה ומשך המפגשים נקבע בהתאם לצרכי הלקוח ולמטרתו.

תוכן עניינים

לימוד שחייה למבוגרים

לימוד שחייה לשיפור סגנון ולתחרויות 

שחיינים המתאמנים לתחרויות שחייה ולטריאתלון מוזמנים לשיעורים מקצועיים בווטרדנס, על מנת לשפר את ביצועיהם התחרותיים. באימונים אלו נעבוד על שיפור המנח ההידרודינאמי של השחיין, דיוק וחידוד התנועה על מנת להוביל לשחייה יעילה ומהירה במינימום הוצאת אנרגיה.

לימוד שחייה להתמודדות עם פחד וטראומה

בתהליך ליווי של התמודדות עם פחד ממים, נתחיל בהקניית הרגלי מים באופן הדרגתי שיאפשר תחושת בניית ביטחון עצמי ושחרור המקומות החרדתיים. רק מתוך מקום בטוח ושליו נצא ללימוד סגנון שחייה זה או אחר. המים החמימים תומכים בהרפיית המאמץ ומאפשרים לגלות מקום נינוח שפנוי ללמידה טכנית.

לימוד שחייה לטיפול בכאבים כרוניים 

בנוסף לטיפול הידרותרפי, כאבים כרוניים רבים יכולים להיות מטופלים ומתוחזקים בעזרת אימוני שחייה קבועים בסגנון שיתמוך ויחזק את הגוף ויעזור לו להתמודד באופן עצמאי עם הכאב. במקרים רבים נדרשת לגוף אך ורק תחזוקה שוטפת של פעילות ספורטיבית תומכת כגון שחייה – והוא כבר ירפא את עצמו. במקרה שכזה אנו בונים תכנית אימונים המבוססת על אבחון של פיזיותרפיסט מוסמך, אשר מטרתה, בסופו של דבר, עבודה עצמאית קבועה של המטופל.

בנוסף לשיעורים המודרכים או בתום תהליך הליווי, ניתן להגיע לשחייה עצמאית ללא מדריך בבריכה (בתיאום מראש).

למה לשחות בווטרדנס?

  • המדריכים שלנו מקצועיים, מנוסים, מוסמכים ללימוד שחייה ואוהבים להעביר את האהבה שלהם למים ולשחייה הלאה.
  • השיעורים שלנו מותאמים לקצב ההתקדמות האישי ולאופיו של כל מבוגר או ילד. אנחנו לא מחפשים שבלונה אחידה שתתאים לכולם, אנחנו מחפשים יחד איתכם ועם ילדיכם את הדרך הייחודית לו. 
  • הבריכות שלנו מחוממות בכל ימות השנה ועומדות בסטנדרטים המחמירים ביותר לניקיון ואיכות המים (אגב, הרבה מעבר לדרישות משרד הבריאות, שמפקח עלינו באופן קבוע).
  • צוות המשרד שלנו יעשה הכל על מנת לספק לכם את החוייה והשירות הטובים ביותר, בסבלנות, באהבה ובהרבה רצון טוב. 
  • המתחם שלנו הוא פינה קסומה ממש בלב העיר, מוקף בירוק, בפרחים, בפינות ישיבה מזמינות ובבית קפה עם תפריט מגוון ואיכותי. 
  • מלבד חוג השחייה תוכלנו ליהנות אצלנו מטיפולי וואטסו, ווטרדנס, הידרותרפיה, אקווה סטרץ', שיעורי התעמלות, שחיית פעוטות, אירועים קסומים ומגוון פעילויות תומכות גוף ונפש.

האמת שיש עוד המון סיבות, אבל נשאיר לכם משהו לגלות בעצמכם!

שיעורי שחייה / שיפור סגנון למבוגרים הינם פרטניים למשך 30 או 45 דקות

לימוד שחייה בשרון

מתחם טיפולי המים של ווטרדנס בכפר הירוק שבין תל אביב לרמת השרון. אנו מציעים לימוד שחייה לתושבי צפון תל אביב, רמת השרון, הרצליה, פתח תקווה, ראש העין והוד השרון. במתחם שקט וכפרי תמצאו שתי בריכות חמות, מקורות ונקיות, מוקפות רחבת עץ טבעי, פינות ישיבה מזמינות, בית קפה איכותי והרבה ירוק סביב. מלבד לימוד שחייה בווטרדנס תוכלו לחוות את עולם טיפולי המים: וואטסו, הידרותרפיה, שיעורי שחייה והתעמלות במים, כולם מועברים על ידי צוות מטפלים ומדריכים מקצועי מהמובילים בארץ.

קרא עוד >>

תוכן עניינים
לפרטים והרשמה

חוג שחייה לילדים

לימודי שחיה בגיל צעיר (החל מגיל 5), זוהי מתנה לכל החיים:
בראש ובראשונה הקניית היכולת והביטחון של הילד להסתדר במים בכוחות עצמו במידה והוא נקלע למצב שכזה (כמובן לא בשלב הראשון של הלימוד, אלא כשהילד רוכש טכניקה ויכולות מסוימות).
בנוסף, לימוד השחייה מחזק את תחושת המסוגלות של הילד להתמודד עם אתגרים ופחד ממים, וכן לתרגל שהייה נינוחה במים, נשימה והרפיית המאמץ.
לימוד השחייה משפר משמעותית את היכולת הקואורדינטיבית של הילד ומחזק את גופו בדגש על חגורת הכתפיים.

משך השיעור- 30 דקות. הלימוד מתבצע במסגרת שיעורים פרטניים.

קרא עוד >>

שחיית תינוקות

חוג שחיית הפעוטות הינו מיפגש חוויתי של הורה וילד במים חמימים ונעימים. הפעילות מועברת בקבוצות קטנות, תואמות גיל, עם הדרכה התומכת בהתפתחות ובהתקדמות הטבעית של הפעוט, תוך ליווי של שירים, משחקים מהנים, גירוי תחושתי והקניית הרגלי מים.
בעונת החורף יש חשיבות רבה להמשך הפעילות במים לצורך חיזוק המערכת החיסונית ושיפור התנועתיות של הפעוט ולכן החוג מתקיים לאורך כל ימות השנה

החוג מתקיים במסגרת מפגש קבוצתי של 30 דק', אחת לשבוע, במשך כל ימות השנה.

קרא עוד >>

לתיאום שיעור שחייה במתחם ווטרדנס שברמת השרון - השאירו לנו פרטים 🙂